tirsdag 13. april 2010

Loppefunn

I helga var det loppis igjen, eg var på plass fem minutt etter åpningstida kl. 9. ikkje verst når ein tar i betraktning at mann og barn og eg skulle stå opp, gjørast klare, matast og pakkast i bilen. Eg blei droppa av på loppemarknaden mens resten fòr på besøk til svigers sidan det var ganske nærmt. Så var det berre for meg å ringe når eg var ferdig for at den snille mannen skulle komme susande for å hente meg igjen.

Det var ein ok loppemarknad, men dei prisa seg jammen høyt. Likevel fekk eg med meg eit par ting, kuppet var ein handlepose full av snorer og band til ein femtilapp. Mesteparten var på spoler framleis, med prislapp, det må ha stamma frå ein butikk ein eller annan gong vil eg tru. Ein del er frå Trengereid fabrikker, som vart etablert i 1895. Varer frå Trengereid dukkar ofte opp på brukthandlar, eg syns logoen er så fin!


Elles kjøpte eg litt stoff i form av gardiner og sengetøy, men eg fann altså ikkje ein einaste ullgenser! Det var ganske uvanleg. Eg har jo i grunnen eit ganske stort lager, men er stadig på jakt etter fargar som ikkje er så vanlege på lammeullsfronten, gult og oransje for eksempel. Skulle gjerne hatt det for å lage fleire bananer og appelsiner. Jaja, dei to neste helgene er det nye sjansar!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar