fredag 19. mars 2010

Påskeegg

Eg likar påske. Då er det så godt som vår. Dessutan er egget sentral i påska, og eg er svak for alt som har med egg og fuglar å gjøre. Dei seks hønene i hagen vår har begynt å verpe igjen, og egga er rett og slett nydelege.
Eg har etterkvart ganske mykje stoff liggande, det samlar seg opp etter eit utal besøk på loppemarknader og brukthandlar. Gardinar, dukar, sengetøy, klede, massevis av fine fargar og trykk på småbitar og større stykker. I fjor på denne tida tenkte eg at eg skulle sy påskeegg neste år, etter å ha sett det ein aller annan stad på nettet. Og det eg innser no er at desse små egga er ein perfekt måte å bruke alle dei fine stoffa slik at dei kjem til syne i staden for å ligge i ei mørk skuffe.
Eg ser også at eg lar meg inspirere av egga frå hønsehuset - det går mykje i dei same duse, sarte fargane. Det er ein litt skarp gul der som skil seg ut, eg har faktisk veldig lite gult i stofflageret mitt men syns nesten eg måtte ha med noko sidan det er påske me snakkar om.
Når eg først sette i gang så klarte eg nesten ikkje å slutte, det var så mange stoff eg ville bruke og så tilfredsstillande å finne gode kombinasjonar. Så det blei ein del egg. Nokre av dei er til sals i Blåbærbutikken.

1 kommentar: