tirsdag 3. november 2009

To kjolar

Eit par kjolar sydd den siste tida; den eine utelukkande av gamle dukar, den andre av gamle klede.

På grunn av ei uheldig oppklipping av skjørtdelen måtte det bli eit litt rart legg midt på denne, men det var i grunnen ikkje så verst. Eg har sydd den ut frå mitt eige hovud, men livet er litt stort for ein toåring. Neste gang lagar eg det litt smalare og med mindre armhol. Den er også litt kort, men er tenkt meir som ein tunika utanpå bukse. Eg ser den kunne vore stroke betre på bildet...


Denne er sydd til ei jente som fyller eitt år i desse dagar, det grøne stoffet kjem frå ein kjole eg ein gong fekk av mora hennar for å klippe opp og bruke til noko, då syns eg det var passande å gi den tilbake i denne forma! Det brune prikkete stoffet er frå ei skjorte. Begge er viskosestoff, og det var ikkje så moro å sy i... men no har eg prøvd det også og er i grunnen ganske fornøyd med resultatet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar