fredag 25. september 2009

Veske

Ja, så har det gått frå april til september utan eit einaste innlegg her. I sommarhalvåret er me mest ute i hagen, og blogging blir ikkje prioritert. Men eg har vore innom nokre loppemarknader og bruktbutikkar likevel, skaffa ein del meter gjenbruksstoff og jammen har eg ikkje sydd litt også. No er hausten her med mørke kveldar og regntunge dagar, då spørs det om ikkje produksjonen både ved symaskina og i bloggen tar seg opp ein smule.

Denne veska, The Margaret Bag, sydde eg i mai. Utsida er ei blomstrete bomullsgardin frå Fretex (meir svart enn det som visast på bilda) og foret er av ei lingardin funne på loppis. Knappen trur eg også kjem frå Fretex. Eg brukte ikkje nokon form for avstiving innvendig, eg syns det er heilt ok at den er litt laus i fisken. Derimot er eg ikkje heilt nøgd med fasongen, ikkje lang nok etter min smak. Trur eg må lage ei til og moderere mønsteret litt.




I morgon er det nytt loppemarknad, eg gler meg voldsomt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar